Verzenden & retourneren
Varenheidstraat 18
6662 PZ Elst
Wanneer word je bestelling geleverd?
Volg je pakket via de Track & Trace code die je via de mail ontvangt om te zien wanneer je pakket geleverd wordt. Let op: pas als het pakket aangekomen (en gescand) is in het sorteercentrum, zie je ook de detailinformatie en planning van verzenden en ontvangst. Schrik dus niet als je direct na je aankoop nog niet alle informatie ziet. In dat geval is het pakket gewoonweg nog onderweg naar het sorteercentrum.
Vanwege drukte in ons distributiecentrum of als een product door een leverancier onverhoopt niet tijdig geleverd kan worden, kan het een enkele keer voorkomen dat je bestelling later geleverd wordt dan je van ons gewend bent. Wij informeren jou als dat het geval is.
Je hebt bedenktermijn
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en ons laten weten dat je jouw producten terug wilt sturen. Je hebt dan 2 opties:
- Je stuurt je bestelling direct naar ons terug.
- Je laat ons binnen 14 dagen na ontvangst (via het contactformulier) weten dat je jouw bestelling wilt retourneren. Nadat je jouw retourwens bij ons hebt gemeld, heb je uiterlijk 30 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Wil je ruilen?
Heb je jouw bestelling ontvangen en wil je een andere maat of model van dezelfde prijs, dan kun je jouw product ruilen. Geef dat op het retourformulier aan en vermeld de maat die je wilt ontvangen.
Wat doe je als je een beschadigd product hebt ontvangen?
Wij raden je aan bij het afhalen of bij bezorging je bestelling direct te controleren. Artikelen die je wilt terugsturen moeten in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden worden, tevens dient het product ongeschonden te zijn. Mocht het product (door jou) beschadigd zijn dan kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Als je per ongeluk een beschadigd product van ons hebt ontvangen dan horen wij het graag. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij beoordelen jouw situatie individueel.
Retourafhandeling
Binnen een week nadat je je hebt bedacht en wij jouw producten terug hebben ontvangen geven wij jou je geld terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarvan je gebruikt heeft gemaakt, voor zover dat technisch voor ons mogelijk is.
Wat zijn de kosten van retourneren?
De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening. Wij hanteren lage prijzen, bieden goede kwaliteit en hebben gewoonweg niet dezelfde middelen als grote bedrijven. Wij hopen op jouw begrip hiervoor. Als je artikelen uit verschillende pakketten (of bestellingen) in één doos terugstuurt, betaal je maar één keer retourkosten. Stuur wel altijd alle orderformulieren mee.